<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5714194625700261337\x26blogName\x3dI+didn\x27t+understand+ghosts+and+spirits..\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://night-queen-site.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://night-queen-site.blogspot.com/\x26vt\x3d7041045029164657039', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
 
I didn't understand ghosts and spirits..
About Me


Name::bloodsweets
From::kl, Malaysia
dulu negaraku terjajah.. kini negaraku merdeka.. mungkin esok negaraku tergadai jika aku dan seluruh rakyatnya tidak menjaga negaraku..
View my complete profile


Recent Posts

DEFINE: GHOST
huaaa......
hii...
believe it?
citer dari 13may
Japanese Ghosts and Spirits
Think It
What are Ghost Lights
hantu
Ghost Pictures

Archives

October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
June 2007
September 2007
November 2007
December 2007

inside

Me..!
Types Of Ghosts
Ghost Pictures
Ghost Places
Ghost Hunting
Good or Evil
Bigfoot
Vampires
Ghost
Ghost stories

Tagboard




Free META Tag Help Analyzer
Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free!
AWAS! Blog Anda Akan DiKRITIK!
ExactSeek - Relevant Search




Net What: Your Portal to the Internet


Blog Directory


Links To
Best Affiliate
maskahwin
create traffic

Ghost Hunter

ghost hunter here

Friday, December 15, 2006

ghost pic










"....... Semua bermula sejak bulan lepas. Masa aku tidoq, seperti ada 'benda' dok tidoq sebelah aku. Terjaga tengah malam, nampak bayang2 benda dok melilau dlm umah aku. Kat dapur la, kat balkoni, kat bilik dan kadang2 rasa dok macam kat sebelah aku.
Satu malam, aku terjaga dari tidoq..lebih kurang pukul 3 pagi. Aku nampak satu 'benda' dok tidoq atas lantai betoi2 bawah punching bag aku. Aku terus bangun..aku pi tengok dekat2...peh...sapa plak ni??? aku tertanya2...terus aku terajang dan 'benda' tu tiba2 hilang begitu saja. Macam kita tendang asap...ghaib mcm tu saja. Aku buka lampu dan terus tak tidoq sampai pagi.
Malam besoknya, aku bermimpi jumpa 'benda' tu...dlm mimpi tu aku tanya dia, kenapa datang jumpa aku...'benda' tu cakap, dia cuma nak balik tengok umah dia. Dan dulu selalu dia tidoq kat tempat bawah punching bag aku tuh...aku suruh dia berambus!!Aku balik kampung, jumpa abg aku...cerita kat dia.
Dia cakap mungkin 'benda' tu balik sempena genap setahun kematian dia....Mcm tu lah cerita dia. So, aku pun nak pindah....tak tahan dah ngan gangguan misteri nusantara camni. Sekarang tiap2 mlm aku mesti terjaga around pukul 3 pagi...aku bangun...perati apa yg patut. Pastu aku sambung tidoq.... " "13may"

Labels:

---------------------------------------------