<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5714194625700261337\x26blogName\x3dI+didn\x27t+understand+ghosts+and+spirits..\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://night-queen-site.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://night-queen-site.blogspot.com/\x26vt\x3d-358846453953468373', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
 
I didn't understand ghosts and spirits..
About Me


Name::bloodsweets
From::kl, Malaysia
dulu negaraku terjajah.. kini negaraku merdeka.. mungkin esok negaraku tergadai jika aku dan seluruh rakyatnya tidak menjaga negaraku..
View my complete profile


Recent Posts

Japanese Ghosts and Spirits
Think It
What are Ghost Lights
hantu
Ghost Pictures
potential to see a spirit
Vampire
Bigfoot and Food
Bigfoot
Ghosts: Good or Evil ?

Archives

October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
June 2007
September 2007
November 2007
December 2007

inside

Me..!
Types Of Ghosts
Ghost Pictures
Ghost Places
Ghost Hunting
Good or Evil
Bigfoot
Vampires
Ghost
Ghost stories

Tagboard




Free META Tag Help Analyzer
Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free!
AWAS! Blog Anda Akan DiKRITIK!
ExactSeek - Relevant Search




Net What: Your Portal to the Internet


Blog Directory


Links To
Best Affiliate
maskahwin
create traffic

Ghost Hunter

ghost hunter here

Sunday, November 26, 2006

citer dari 13may

""belakang umah aku kat kg ada bendang, kat bendang tu ada kubu peninggalan zaman perang jepun dulu...
satu mlm semasa aku tido, tetiba aku terjaga...
sebab dengar bunyi tapak kasut tengah dok kawad kat sebelah umah aku...
berderap derap bunyi depa dok jalan...
depa berjalan menuju belakang umah aku tu la...
makin lama makin sayup...
pagi besok, aku tanya kakak & abg ipar aku...
depa kata ada dgr org mcm berkawad...
tapi abg aku intai tak nampak apa2 pun....
peh! seram....

ps: ada lagi kisah yg misteri berlaku kat kawasan umah aku tuh...
nanti2 la aku cerita....
antaranya ada 'benda' dok terbang dan hinggap atas bumbung umah aku, umah jiran aku..
dia dok pusing2...
sekali dia landing, ada bunyi mcm org tabur pasir....
aku dok balik umah lewat...
3-4 pagi camtu...
bila nak tido...
aku dgr la benda2 camni...
last2 aku tak jadik tido... ""

Labels:

---------------------------------------------

11 Comments:

Blogger 13may said...

hoh! komen aku jadik entry....hahahahaha.....

11/26/2006 2:03 PM  
Blogger 13may said...

actually aku memang ada pengalaman mengenai benda2 mistik nih...tetapi aku pun bukan berani sgt...kalau terserempak lagi ngan benda2 camni, aku just buat bodo saja...baca la ayat suci Al-Quran apa yg patut...hehehehe...

ps:
1) sekiranya anda sakit kepala bahagian belakang, amik ubat pun tak lega2...mungkin jin ada dlm badan anda....

2) sekiranya anda batuk yg teruk cuma pada waktu mlm sahaja(selalunya antara pukul 2 - 5am), mungkin anda kena terkena santau....

selalunya sihir akan sampai kemuncaknya (bertindak) dlm waktu begini...

11/26/2006 2:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

13may;
aper salahnya... itukan citer antu gak..

banyak gak pengalaman 13may ekkk...

11/26/2006 3:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

wargh... aku pun jugak tgk antu.. haaa antu pokok pisang.. hantu pocong.. hantu hanti .. kuih hantu...
hantu lidah panjang... hantu orang.. pendek kata mcm2x! ader ngehehhehe!

11/27/2006 8:12 AM  
Blogger ZaKiN said...

uiksss.. betoi ka.?? aku belom ader yg betol2 ngeri.. harap tak alami sampai biler2.. penah 4 tahun dulu pindah umah baru.. tiap2 mlm aku mimpi ppuan yg sama ada kat bilik aku.. sikit rambut la.. menulis la.. tapi terjaga takde... aku anggap mainan tido.. tapi member2 alami lebih teruk dari aku so kami pindah...

tapi biler sekarang pk.. ngeri la plak.. hohoho

11/27/2006 10:27 AM  
Blogger Unknown said...

huh.. seram...
*nyorok bawah katil*

11/27/2006 11:12 PM  
Blogger achik said...

uish ngeri gak mimpi ko tu maniq... aku xde la pengalaman camtu tp ada sekali tu kakak aku xleh tido... pastu anak buah aku terjaga umur dia 3thn lebih masa tu... tiba2 dia cam takut sgt pastu peluk kakak aku... lama pastu dia pandang kat satu tempat pastu dia kata xde dah... bila kakak aku tanya dia kata nampak perempuan rambut panjang mata merah... ntah org kata kdg2 budak2 boleh nampak...

11/28/2006 1:40 PM  
Blogger 13may said...

achik...itu mungkin Maya Karin:D

11/28/2006 4:27 PM  
Blogger merapuman said...

ho..ho..ho.. cuba teka saper gelak macam tu .. and dia bukan hantu. :)

11/28/2006 7:40 PM  
Blogger achik said...

13may... hahaha aku pun rasa camtu gak... skang ni cite PHSM tu fav dia ;p

maniq, en merapuman dah berkenan ngan gelak santa claus ko tuh hohoho...

11/29/2006 11:48 AM  
Blogger bloodsweets said...

wah...semua orang mesti alami benda2 macam ni kang walaupun hanya dalam mimpi kang...

ano;
wah.. banyanya antu.. so.. aper perasaan..?

maniq;
ish.. kekadang.. kiter jer rasa macam dalam mimpi.. sebenarnya... hiiiiii....hiiiiii....

orochi;
macam antu tak jumpa duk bawah katilll....

achik;
aha... la.. orang tua2 kata.. kanak2 nie matanya bleh lihat benda2 yang org dewasa takleh lihat... hurmmm.....

13may;
maya karin?? ha.. jangan luper amik otograf... he...

merapuman;
cam santa plak.. dah lerr.. dah lerr dalam disember nie....

achik;
tengok bleh tapi jangan sampai bawa dalam kehidupan realiti dah lerrr....

12/02/2006 10:55 AM  

Post a Comment

<< Home